نظر لیلا برخورداری درباره سریال خط

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
13:22
دو شنبه 15 ارديبهشت 1393

نظر لیلا برخورداری درباره سریال خط

 

لیلا برخورداری

اظهار نظر برخورداری

نظر لیلا برخورداری درباره سریال خط , لیلا برخورداری در سریال خط , عکس جدید سریال خط (سری دوم) , کامران تفتی در سریال خط , آشا محرابی در سریال خط , عکس جدید از پشت صحنه سریال خط , آغاز پخش سریال خط از 23 فروردین , بازیگران سریال خط , عوامل سریال خط , آشا محرابی در سریال خط , کامران تفتی در سریال خط , ایمان صفا در سریال خط , کارگردان سریال خط , سریال خط عکس ها , عکس های جدید سریال خط , دانلود سریال خط , دانلود آنونس سریال خط , آغاز و زمان پخش سریال خط , پخش سریال خط در فروردین ماه , تیتراژ پایانی سریال خط , مانی رهنما در خط , 23 فروردین شروع پخش سریال خط , سریال خط کامران تفتی و آشا محرابی , تصاویر جدید خط , خط به کارگردانی , دانلود قسمت اول سریال خط , سریال خط هر شب به جز پنجشنبه و جمعه

لیلا برخورداری گفت به نظر من سریال خط بیشتر یک ملودرام اجتماعی است، چرا که آدم های آن درگیر و دار موقعیت های اجتماعی هستند و به زندگی آن ها از هر زاویه ای نگاه می شود و سیر و سلوک عارفانه سیاوش هم بخشی است که در دل قصه خط قرار گرفته است……

درباره علت انتخاب نقش پریسا و حضورش در این سریال گفت: زمانی که بازی در مجموعه خط به من پیشنهاد شد، آقای رنجبر به من گفتند که نقش پریسا را بخوانم و می توانم نیم نگاهی هم به نقش سوگند داشته باشم، اما به دلیل این که شخصیت پریسا افت و خیزها و اوج و فرودهای زیادی را در قصه دنبال می کند، از نقطه ای شروع و مسائل و جریانات زیادی را پشت سر می گذارد، برایم جذابیت زیادی داشت. پریسا کاراکتری است که زندگی را بسیار دوست دارد. در عین حال برای رسیدن به هدفش همه چیز را قربانی می کند. در نهایت هم سرنوشت او در جایی به آخر می رسد که آغاز زندگی سیاوش است. در واقع موقعیت های زندگی این دو نفر برعکس می شود. اگر او به اصلاح و تحول شخصیتی می رسد، پریسا این روند را به صورت برعکس طی می کند.
وی در همین باره ادامه داد: پریسا کاراکتری عصیانگر است. همیشه نسبت به شرایط زندگی اش اعتراض دارد. او را می‌توان مصداق و نماینده‌ای از جوانان امروزی دانست. پریسا نماینده نسل جوان است. راهکار پیشرفت را نمی داند. به همین دلیل هم اشتباه می‌کند. فریب می خورد و باز هم در پایان دچار تحول شخصیتی می شود. به نظرم همین اوج و فرودهاست که شخصیت پریسا را جذاب و باورپذیر کرده است. درستش هم همین است.
بازیگر نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» که این شب ها به کارگردانی هادی مرزبان در تالار وحدت روی صحنه رفته است، نقش پریسا را کاملا واقع گرایانه ارزیابی کرده و افزود: وقتی داستان خط را می‌ خواندم، حس کردم که پریسا در مقایسه با دیگر شخصیت‌ های این سریال به معنای واقعی آدم است. آدم به این معنا که تمام پستی‌ها و بلندی های یک فرد در زندگی اش دیده می‌شود. تک بعدی و صرفا سیاه یا سفید نیست. در نوع خود خوبی‌ها و بدی‌های توامانی دارد. مثل بسیاری از مردم گاهی حتی اعتقاداتش را هم زیر پا می‌گذارد. برای همین هم این نقش را بیشتر دوست داشتم و با آن ارتباط برقرار کردم. پریسا دوگانگی هر نقشی را همزمان به دوش می کشد و در خود نهفته دارد.
بازیگر سریال «خواب و بیدار» در پاسخ به این سوال که با توجه به مشارکت سازمان فرهنگی -هنری شهرداری تهران چقدر فضای مناسبتی بر کار حاکم بود، بیان داشت: به هر حال هر نوع مشارکتی به نوعی در فضای کلی اثر نمود پیدا می کند. در اینجا هم فعالیت‌ ها و اقدامات شهرداری به ویژه در بخش حمل و نقل و اتوبوسرانی نمود پیدا کرد. البته این بخش کمتر به نقش من مربوط می شد. به طور کلی مشارکت شهرداری یا هر سازمان دیگری بر کیفیت و نتیجه کار تاثیر می گذارد و همین طور به نفع نهاد مشارکت کننده است. چرا که می تواند مردم و مخاطبان را با آن بخش از اقدامات و کارهایی از سازمان مربوطه آشنا کند که پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
برخورداری در پاسخ به اینکه آیا کم شدن تعداد قسمت‌ های سریال به نقش پریسا لطمه وارد کرد یا نه، اظهار کرد: سریال خط قرار بود از همان ابتدا هم در ۱۵ یا ۱۶ قسمت تولید شود که بعدها در تدوین به قسمت‌ های بیشتری هم کشیده شد، اما اساس و بن مایه قصه بر همان ۱۶ قسمت قرار داشت. کم شدن تعداد قسمت ها آنطور که من دیدم تاثیری بر روند روایت قصه نداشت، اما درباره نقش پریسا نظر خاصی دارم. اینکه در قسمت های پایانی پریسا سفری به خارج از کشور دارد و بعد از آن همه ارتباطش با خانواده به تلفن محدود می شود و هیچ تصویری از اینکه او چه می کند و چه شرایطی دارد، نمی‌بینیم. به نظرم اگر می شد که موقعیت پریسا را در خارج از کشور به شکل تصویری می‌دیدیم، بعد از آن شکست عاطفی که او پشت سر گذاشته است از سوی مخاطب بهتر درک می شد و ملموس تر به نظر می رسید. در واقع حس و حال او برای بیننده قابل درک بود. وی در پایان نظر خود را نسبت به بازخورد مجموعه تلویزیونی خط میان مخاطبان اضافه کرد: سریال خط به فراخور قصه ای که داشت بسیار بیشتر از تصور من بین مردم دیده و با استقبال رو به رو شد. بینندگان خود را بعد از چند قسمت پیدا کرد و مردم خوشبختانه کار را پیگیری می‌ کردند. در برخورد با اطرافیان و مردم می دیدم که بسیاری از آنها سریال را هر شب دنبال می کنند و فکر می‌کنم توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند. دلیل این را هم رگه‌ها و ظرافت‌هایی از عشق می‌ دانم که هدف سریال بود و طی آن نمایش داده شد.



تعداد بازدید از این مطلب: 1709
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 1709

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر