تصویربرداری «نفس گرم» به نیمه راه رسید + عکس

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
23:40
چهار شنبه 10 تير 1398

 


تولید مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور به نیمه راه تصویربرداری نزدیک شد.

نفس گرم در حال حاضر بیش از 40 درصد از مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون این مرحله از کار با ضبط سکانس های مربوط به لوکیشن منزل «بهرام» با بازی «رحیم نوروزی» ادامه دارد.

با اتمام ضبط سکانس‌های مربوط به لوکیشن خانه بهرام، گروه برای ادامه فیلمبرداری دوباره در لوکیشن خانه «ملیحه» با بازی مرجانه گلچین در خیابان آفریقای تهران مستقر می شوند.

این مجموعه که تهیه کنندگی آن را سید محمود رضوی برعهده دارد، براساس فیلمنامه مشترکی از محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی در30 قسمت برای پخش از شبکه یک تهیه و تولید می شود.

نفس گرم دارای مضمونی اجتماعی است و داستان حول محور زندگی زنی میانسال و مومن به نام «ملیحه» روایت می‌شود. مرجانه گلچین، رحیم نوروزی، رویا تیموریان، حامدکمیلی، سیما تیرانداز، نیلوفرخوش خلق، محمود پاک نیت و رامین راستاد از بازیگران اصلی سریال نفس گرم هستند.

مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» قرار است پس از سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که بعد از ماه مبارک رمضان پخش می شود، به روی آنتن «شبکه یک» برود.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از : مشاور تهیه و مدیرتولید مرتضی متولی، دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه ریزی لیلارنگرزان، برنامه ریز سیدجوادحسینی، منشی صحنه مرجان تاجیک، مدیرتصویربرداری: فریبرز سیگارودی ، طراح گریم مجید اسکندری، صدابردار کامران کیان ارثی، طراح صحنه ولباس مجید لیلاجی، مدیرتدارکات محمداسماعیل کلبی آبادی، پشتیبانی تولید مهدی جهانگیری عکاس مهدی دلخواسته، مدیرصحنه مسعود اسماعیلی، امور مالی سولماز رئوف، سینه موبیل سعید فکری و مسئول هنروران حمید بخشی نژاد.(فارس)



تعداد بازدید از این مطلب: 1779
بازدید : 1779

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر