پورحيدري: نيکبخت مي‌داند قبلا اشتباه کرده

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
22:57
جمعه 14 تير 1392


پورحيدري: نيکبخت مي‌داند قبلا اشتباه کرده

منصور پورحيدري درباره‌ي پيوستن علي‌رضا نيکبخت واحدي و مسائل پيش آمده درباره‌ي جذب او گفت: با توجه به سوابق و توانايي‌هاي نيکبخت، به نظرم نياز نيست تا درباره‌ي قابليت‌هاي فني او صحبت کنيم. به هر حال او اشکالات و اشتباهاتي در گذشته داشته ولي قلعه‌نويي کار درستي کرد که دو مرتبه او را به استقلال آورد. نيکبخت توانايي‌هاي زيادي دارد و من به او اميدوار هستم. خودش هم خيلي علاقه دارد تا به تيم کمک کند و در جناح چپ يار ما باشد. ما هم بايد مدتي حوصله کنيم تا او از لحاظ روحي رواني بازگردد و دوباره به اوج برگردد. او خودش هم متوجه شده که قبلا اشتباه کرده و حالا با کمک قلعه‌نويي مي‌تواند دوباره به سطح اول فوتبال ايران بازگردد.

به گزارش ايسنا، او در ادامه درباره‌ي آخرين وضعيت استقلال و وضعيت سفر اين تيم به اوکراين اظهار کرد: خدا را شکر وضعيتمان روز‌به رو بهتر مي‌شود و بازيکنان در حال اضافه شدن به تيم هستند. چند بازيکن ديگرمان هم که به تيم اضافه شوند، تيممان کامل مي‌شود. اردوي اوکراين هم مسلماً مفيد است و بازي برابر تيم خوب ديناموکيف به ما خيلي کمک خواهد کرد. فقط اي کاش با تمام قوا و با تيم کامل به اوکراين مي‌رفتيم تا کمبودها مشخص شود و از لحاظ بدني در شرايط بهتري قرار بگيريم.

سرمربي سابق تيم ملي در پاسخ به اين سوال که براي حضور مقتدرانه در جام جهاني بايد چه نوع برنامه‌ريزي‌اي از اکنون در دستور کار قرار بگيرد، بيان کرد: فقط ما نيستيم که ليگ داريم و به جام جهاني رفته‌ايم. اين مسئله فراگير است و به نظرم اولين مسئله‌اي که در اين ميان اهميت دارد اين است که آيا مي‌خواهيم تيم ملي را محدود به چند نفر خاص بکنيم يا خير؟ اول اينکه ما نمي‌توانيم ليگ را تعطيل کنيم. دو اينکه نمي‌توانيم کل تيم ملي را به چند بازيکن محدود کنيم. از سويي در اين فصل از رقابت‌ها انگيزه‌ي بازيکنان خيلي بالاتر مي‌رود و فوتباليست‌هاي ما مدتي است که نشان داده‌اند که در شرايط فشردگي رقابت‌ها خيلي حرفه‌اي‌تر رفتار مي‌کنند. شنيده‌ام کي‌روش درخواست اردوي 120 روزه کرده. من اعتقاد دارم در اين روزها تعداد بازي‌هاي تدارکاتي هرچقدر بالاتر باشد در موفقيت ما در جام جهاني موثر است.

او در ادامه افزود: ما بايد حداکثر استفاده را از بازي‌هاي تدارکاتي ببريم و اصلا از شکست نترسم. بايد تعداد نفرات دعوت شده را بيشتر کرد تا اگر خدايي ناکرده مسئله‌اي مثل مصدوميت دژاگه پيش آمد، حتما يک تيم ديگر در زمين داشته باشيم. بايد ديدمان را بازتر کنيم و اگر قرار است اردويي تشکيل دهيم و فقط تمرين کنيم، همان بهتر که برگزار نکنيم. ما بايد هزينه کنيم تا با تيم‌هاي خوب دنيا، خصوصا آنهايي که در جام جهاني حاضرند ديدار کنيم تا با نهايت آمادگي به برزيل برويم.



تعداد بازدید از این مطلب: 2807
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 2807

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر