مجیدی بازهم ۳ امتیاز برای استقلال گرفت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohamad
1:25
جمعه 4 مرداد 1392

فرهاد مجیدی

هفته اول لیگ برتر فوتبال

قهرمان با پیروزی آغاز کرد/ مجیدی بازهم ۳ امتیاز برای استقلال گرفت

 مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سیزدهمین دوره این رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کرد.
 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته نخست سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های گسترش فولاد و استقلال از ساعت 22 امروز (پنج‌شنبه)  در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک استقلال خاتمه یافت.

هر 2 تیم بازی را با حملات پراکنده و به امید گلزنی در ابتدای مسابقه آغاز کردند. در دقیقه 9 ضربه مهرداد بایرامی از بالای دروازه به بیرون رفت و دقیقه 12 آرش برهانی در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

در دقیقه 19 گسترش فولاد در سمت راست محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه خطا شد که این ضربه را مهرداد بایرامی از فاصله 30 متری به سمت دروازه استقلال فرستاد و مهدی رحمتی که چند گام جلو آمده بود نتوانست مانع ورود این توپ به دروازه شود تا گل نخست گسترش فولاد به ثمر برسد. 2 دقیقه بعد استقلال می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه برهانی را محسن فروزان دفع کرد.

بعد از گل گسترش فولاد، توپ و میدان در اختیار استقلال قرار گرفت و این تیم به دنبال جبران گل خورده بود، اتفاقی که در دقیقه 33 رخ داد. ارسال خسرو حیدری با ضربه نمایشی برهانی همراه شد که این توپ بعد از برخورد با صورت مدافع گسترش بار دیگر مقابل پای برهانی قرار گرفت و او توانست گل تساوی استقلال را به ثمر برساند. در دقیقه 44 ضربه راه دور بازیکن گسترش فولاد را رحمتی دفع کرد تا نیمه نخست بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم گسترش فولاد حمله به دروازه استقلال را آغاز کرد و در دقیقه 57 خالد شفیعی در آستانه دروازه استقلال توپ را به بیرون زد. در ادامه بازی گسترش با آمدن رسول خطیبی و چاواری و استقلال با اضافه کردن مجیدی و جمشیدیان توان تهاجمی خود را افزایش دادند.

دقیقه 73 حنیف عمران زاده به دلیل خطا بر روی بازیکن گسترش فولاد کارت زرد گرفت. در ادامه بازی دو تیم افت محسوسی داشت. در دقیقه 87 ساموئل با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد. در دقیقه 89 نتیجه بازی که تا این لحظه هیچ اتفاق مهمی در نیمه دوم نداشت تغییر کرد. پرتاب اوت عمران زاده در رفت و آمد درون محوطه جریمه به فرهاد مجیدی رسید و این بازیکن گل دوم و سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی با برتری 2 بر یک لیگ سیزدهم را با برتری آغاز کند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری (63- احمد جمشیدیان)، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و آرش برهانی (56- فرهاد مجیدی).
ترکیب گسترش فولاد تبریز: محسن فروزان، میثم نقی زاده، سعید آقایی (54- رسول خطیبی)، مهدی قریشی، امید نظامی پور، امیر تیزرو، خالد شفیعی، مهرداد بایرامی، احمد امیر کامدار (67- دیگو چاواری)،  سامان  نریمان جهان، ایمان موسوی.



تعداد بازدید از این مطلب: 3228
موضوعات مرتبط: , ,
بازدید : 3228

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من محمد 24 ساله از گرگان عاشق تتلو میخواستم بکم که اگر لینک فیلمخراب بود در بخش نظرات بکین تا درست کنم
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کانال فیلم ایرانی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر